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How To Use

Metal oily and dirty

  Metal oily and dirty by Banshee

Category Metal
Date 2009-02-05 13:03:33
   
Rendertime 00:04:53
System Dual Quad Xeon (8 x 2.5 GHz) 12 GB Ram
Vray version 1.5 SP2
3dsmax version 2009
   
Comment An oily, dirty metal surface. Not seamless. Ideal for small objects or machine-parts.

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jdevlearning wrote: useful!!!

vladyland wrote: like

squidgybod wrote: Nice, thanks.

balloon_ wrote: THX

PandoraboxStudio wrote: Thanks

NSignDesign wrote: cool

anthizep wrote: bad!!!!

ilyess2002 wrote: very nice

yzn88 wrote: so nice

yzn88 wrote: so nice

tezcatlypoka wrote: awsome! Thank you so much!

chr.lib wrote: nice work

CarlosMorillo wrote: Thanks!

MaloneXI wrote: It could be cool to do the same for vismat softwares , like Sketchup... I don't understand how to adapt it , in vismat format...

vipinvar wrote: thanks khedi

vassiliki13 wrote: nice!

coxen wrote: Verry nice! but the material takes to long to render, it would be great if you could do another version that doesn't take this long to render.

ale_calonge wrote: Thanks a lot! Very usefull!

alej0 wrote: really usefull thank u so much

perrin wrote: bien

akaltar wrote: looks good!

rayonedesign wrote: not open with 3dsmax (error loading param block2) why please???????

parhparh wrote: good

acuario wrote: no work

catharsis wrote: Can`t use it :(((

rihohell wrote: this material is amazing thanks

mirtillo78lb wrote: in italy we use this for cover house near montain.very nice

alemarroco wrote: 9 freat

ikaru wrote: just what i looking for!!! fantastic!

cristianossorio wrote: dirt and natural metal

DonZaucher wrote: Iit is a beautiful material! Bravo! GOOOOOD!

papatd wrote: Excellent !

martian_aphid wrote: nice mat only shame is it isn't tiled

capp wrote: haha, nun, danke für das dicke komplement ;) die meisten shader baue ich ja auch selbst. aber manchmal ist es gut eine basis zu haben ohne ganz von vorne anzufangen.

Banshee wrote: Vielleicht sind nicht alle Shader von Dir instant in Produktionen einsetzbar, aber man kann mehr daraus lernen als aus allen meinen Shadern zusammen. Ohne Mist, ich verknote mir zum Teil das Hirn wenn ich versuche, Deine Verschachtelungen logisch nachzuvollziehen.

Banshee wrote: Au Backe ;-) Trotzdem danke für das Kompliment. Ich hätte meinen Hintern verwettet, dass Du Deine Shader alle selber baust :)

capp wrote: meine shader sind halt im grossen und ganzen nicht useful, um es mal so auszudrücken. eher künsterische spielerei. wärend deine schon in produktionen vorkamen

capp wrote: keineswegs. im vergleich zu den meisten shadern hier ist es nunmal advanced. ich habe schon viele shader von dir weiterverarbeitet (die älteren brass-dingens zb) und habe daraus echt sehr geile antike goldshader gemacht. ich teste momentan deinen ocean, und schreib dir gleich mal ne dicke mail :-)

Banshee wrote: Malte, Du nimmst mich doch jetzt auf den Arm, oder? Eine Textur in ein paar Kanäle schmeißen und ein bischen dran schrauben.. Im Vergleich zu den prozeduralen Shadern von Dir ist das doch eher mau. Veräppelst du mich? ;-)

capp wrote: solche shader von dir sind mir die liebsten !

3DCreator wrote: yeah... looks good... ! Simple material again but definately well executed.




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